با سلام خدمت همه کاربران عزیز توربو گیم؛ امروز قراره با کارها و سبک زندگی جناب آقای عماد توفیق طراح ، مدساز و مدلساز معروف آشنا شویم. با ما همراه باشید!

بقیه در ادامه مطلب …

سلام و درود خدمت شما آقا عماد عزیز؛ لطف می کنید کمی از زندگی تون برامون و خوانندگان عزیز تعریف کنید؟

سلام خدمت شما و بقیه خوانندگان عزیز؛ ضمن شروع مطالب اول یک تشکر کنم از حمایت های تمامی مردم و ارادتی ک به من دارن طبیعتا وقتی شمارو میارن برای مصاحبه به این معنیه که مردم کار شمارو دوست دارن و شما محبوب هستید این باعث غرور و افتخار منه !
بنده عماد توفیق هستم ساکن شهر تهران و دانشجوی رشته ی مهندس پزشکی ، عشق به کامپیوتر و علاقه از دوران کودکی شروع میشه.
هیچ چیز جلودار یک آدم عاشق نیست و انسان به هرچیزی ک علاقه داشته باشه دست پیدا میکنه کلمه عشق زمینه ساز تلاش و پشتکار یک فرد برای رسیدن به هدفه هاشه.

خب از کی وارد دنیای مجازی شدید و کی به مبحث بزرگ گیم ورود پیدا کردید؟

درست یادم نمیاد دقیقا چه زمانی بود ولی میتونم بگم زمانی ک بچه بودم هنوز خیلی به اندازه الان کامپیوتر ها و سیستم ها پیشرفته نبودن و بیشتر آتاری ها و کنسول های بازی سر صدای زیادی میکرد و طرفدار داشت از اون وقت رفته رفته علاقه مند به بازی های کامیپوتری شدم و شاید مدت ها پاش میشستم برای رد کردن مراحلی از بازی که خیلی لذت بخش بود .
یکی از بی نظیر ترین بازی هایی ک روحیه منو درگیرش کرد بازی Hard Truck 2: King of the Road محصول شرکت روسی SoftLab-Nsk Ltd که نه تنها من بلکه در تمامی کشور ها سر صدا کرد و هنوزه خیلی از خارجیا و ایرانیای داخل کشور از اون یاد میکنن و خاطرات خیلی هارو زنده میکنه.

از کی با بازی های شبیه ساز آشنا شدید به خصوص بازی یورو تراک و آمریکن تراک؟

سوال خیلی خوبی پرسیدین !!!
کامیون و صنعت ماشین دنیای منه . پدر من مهندس مکانیک و سازنده ی کشنده ها و تریلی های موجود و همچنین در زمینه تولید دستگاه های مختلف شهربازی فعالیت داره . در دوران بچگی وقتی منو برای اولین سوار کامیون volvo fh12 کرد عشق از همونجا شروع شد و منو دنبال خودش کشوند.
یکی از بهترین شرکت های ممکن که تا الان فعالیت کرده و من همچنان دنبال کننده اون هستم شرکت scs software هست.
این شرکت از سال 1997 فعالیت خودشو شروع و اقدام به ساخت بازی های شبیه ساز کرد و که امروزه بازی های یوروتراک و امریکن تراک یکی از بهترین بازیه ای کامیونی دنیا هستش.

آقای عماد توفیق عزیز لطفا بگید که از کی وارد بحث مدلسازی ، ادیت مد و ساخت مد های جذاب شدید؟!

یکی از کار های جذاب شرکت scs فراهم کردن امکاناتی نظیر مدسازی برای همگان بود که شما میتونید کامیون دلخواهتونو با آموزش هایی ک در اختیار گزاشتن ویرایش کنید.
از اونجایی ک این بازی ها یک سری کامیون پیش فرض دارن و فقط میتونید با اون ها بازی کنید شاید بعد از مدت ها خسته کننده به نظر برسه.
من حدود 6 7 سال پیش شروع به ساخت مد های مختلف و همچنین انتشار اون در سایت گیم مدز فعالیت خودمو شروع کردم که یکی از دوستای خوبه بنده آقای فرزاد قدیری منو حمایت کرد و من انشالله ک بتونم قدر دان زحمات ایشون و خیلی از دوستان باشم.
در قدیم علاقه ای به مدلسازی با توجه به شرایطی ک بود نداشتم و فقط سعی داشتم بتونم بهترین و تمیز ترین ادیت رو اراعه مردم بدم تا کسی ناراضی نباشه اما امروزه با یادگیری مدلسازی تونستم قدمی رو به جلو بردارم و بتونم مستقلانه در زمینه مدسازی فعالیت کنم.

از کارای معروفتون که خیلی بازدید داشته و مورد استقبال همه قرار گرفته برامون بگید و اگر ممکنه میشه چندتایی از آنها عکس بدید؟

بله حتما . بنده کار هاو ایده های زیادی مد نظرم بود ک به دلیل مشکلات زندگی وارد مراحل اجرایی نرسید! کار هایی ک تا الان منتشر شده و محبوب همگان بوده میتونم اشاره کنم به ( ولوو اف اچ 12 . کامیونت ایسوزو و اتوبوس بنز 457 و همچنین کفی ایران کاوه ) و در همین اواخر هم کار زیبای نیسان رو انتشار دادم .قبل این پروژه ها هم کار های کوچیکی نظیر رنو پرمیوم فول ایرانی منتشر شد ک در زمان خودش استقبال خوبی داشت .
همچنین کار های زیادی در حال ساخت هست ک بزودی شاهد اون خواهیم بود .
در حال حاضر به دلیل محبوبیت کار ها از سوی کاربران خارجی درخواست های زیادی دارم و فعلا مشغول اون ها هستم اما از طرفیم همچنان به فکر کاربرای ایرانی هم هستم و منتظر خبرای خوب باشید!!! (:


 

مجله توربو گیممجله توربو گیم مجله توربو گیم مجله توربو گیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجله توربو گیم مجله توربو گیم مجله توربو گیم مجله توربو گیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجله توربو گیم

 

 

 

 

 


دوستان درخواست زیادی داشتن که آموزش ادیت ومد سازی رو ارائه دادید یا ایده خودتون بوده؟

حقیقتا در طی این مسیر مد سازی دوستانی رو میدیدم که به شدت علاقه یادگیری دارن ولی به دلیل در دسترس نبودن یک منبع ایرانی و زبان فارسی توانایی یادگیری مدسازی رو نداشتن همچنین مدسازی راهی برای کلاهبرداران شده و هزینه های بزرگی برای یک کار کوچک هدر میدادن ک من سعی بر این داشتم برای اولین بار با اراعه دادن یک آموزش کامل و مفید از دانش ها و اندوخته و تجربیات چند سالم در اختیار کاربران قرار بدم که تعداد زیادی استقبال کردن و تونستن طی یادگیری این آموزش ها چیزی ک دوست دارن رو خلق کنن.

آقای عماد توفیق برای کسانی که بهشون آموزش دادید چه پیشنهادی برای ادامه کارشون دارید؟

پیشنهادم به اون عزیزانی ک در حال حاضر فعالیت میکنن و قصد ادامه کار دارن اینکه برای بهتر شدن حتما باید تلاش کنن و برای مشکلاتی ک سر راهشون سبز میشه بجگن تا بتونن پیشرفت کنن .اگر تو این مسیر خسته بشن یا حوصلشون سر بره قطعا به جایی نمیرسن
همچنین اگر کار ارزش داری رو اراعه دادن و قصد فروش دارن قیمت به صرفه و معتبری رو در نظر بگیرن.

کدام مدتون رو ک تا به حال ساختید از بقیه بیشتر دوس دارید؟

من اصولا چون آدم وسواسی هستم نمیتونم بگم کدوم کار بهترینه به همین دلیل خیلی از کار ها مورد پسند من نبوده ولی بقیه استقبال خوبی کردن اما تمامی کار ها زحمت زیادی پاش کشیده و با عشق ساخته شده به طوریکه وقتی من عمل جراحی پا داشتم و در استراحت خانگی بودم به طور خوابیده و فقط با ی لپ تاپ مد ایسوزو رو به پایان رسوندم .
من بیشتر سعی بر این دارم افراد خوشحال باشن تا اینکه بخوام خودم خوشحال باشم و کاریو به خاطر خودم بزنم .
وقتی میبینم افرادی ذوق برای ساخته شدن ی مد دارن پس تلاش میکنم اونو بسازم و همیشه طی مدسازی نظر بقیه رو در نظر گرفتم و نواقصی هارو بر طرف کردم.

آقای عماد توفیق اگر می تونستید به عقب برگردید باز هم همین راه رو می رفتید؟

بله قطعا و با قدرت بیشتر از الان به این دلیل ک ی مدتی بود ادیت رو کاملا گزاشتم کنار و بعد از مدتی دوباره شروع کردم.

به عنوان حسن ختام مجله توربوگیم اگر مطلبی سخنی چیزی دارید که میخواید به اطلاع خوانندگان این مجله برسونید بفرمایید!

درواقع این مسیر فراز و نشیب های خودش رو داره و طی این مسیر تعهد و وفای به عهد لازمه!!!
افرادی در این زمینه حضور داشتن ک برای محبوبیت از هر راهی اقدام به جلب توجه میکنن و با قول هایی ک هیچ وقت به انجام نرسیده کاربر ها رو در انتظار میزارن و با دخالت هاشون راهی برای تفرقه بین همگان ایجاد میکنن که خداروشکر با همت بقیه دوستان جلوی اینکار گرفته شد!
نکته ای ک میخوام بگم روی سخنم با تمام ادیتور هاست . اگر قول ساختن مد یا انتشار اون رو میدین حتما به مرحله اجرایی برسونید به این دلیل ک چشم تمامی کاربر های یوروتراک به ما ادیتور هاست . پس بهتره اونارو چشم انتظار نزاریم!!!

بسیار عالی! ممنون که وقت گرانبهاتون رو دقایقی در اختیار ما گذاشتید خدانگهدار.


Rasoul1998

رسول خادمی

علاقمند به بازی رایانه ای سبک شبیه ساز رانندگی سنگین و سبک.

6 دیدگاه

حسین۸۸۰ · 1400/08/06 در 13:18

عالی نواختی سید🗿❤

    Rasoul1998

    Rasoul1998 · 1400/08/06 در 14:25

    سلام ممنون از نظرتون خرسندیم که مطلب فوق مورد رضایتتون واقع شده است. ❤️

امین حیدری · 1400/08/03 در 03:16

سلامو عرض ادب خیلی ممنونم از سایت خوب توربو گیم در ارائه مطالب مفید و کاربردی همچنین خیلی ممنون از آقای توفیق بابت تلاش و کوششون در صنعت مدلسازی و مدسازی 👏👏👏

    Rasoul1998

    Rasoul1998 · 1400/08/03 در 03:20

    سلام و درود سپاس از نظر شما خرسندیم که از این مطلب راضی بودید باز هم به سایت ما سربزنید! یا حق.

محمد · 1400/08/03 در 02:55

ممنون از آقا عماد عزیز کارتون حرف نداره! و همچنین ممنون از سایت توربو گیم.
لطفا امکانش هست فعالیتتون رو بیشتر کنید ما واقعا از مدها و مطالبتون لذت میبریم.

    Rasoul1998

    Rasoul1998 · 1400/08/03 در 02:56

    خواهش می کنم دوست عزیز پیام شما رو به آقای عماد توفیق می رسونیم و درمورد فعالیت هم چشم انشالله با برنامه ریزی دقیق بیشتر میشه ممنون از نظرتون یا حق.

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =