با سلام خدمت همه دوستان عزیز؛ توربو گیمی ؛ امروز براتون جزئیات دقیق بروز رسانی بازی بی نظیر Euro Truck Simulator 2 نسخه 1.44 را تهیه کرده ایم درادامه با ما همراه باشید!!!

ما خوشحالیم که با شما به اشتراک بگذاریم که به روز رسانی 1.44 اکنون برای Euro Truck Simulator 2 منتشر شده است. این به روز رسانی دارای ویژگی ها و تغییرات جدیدی است، بنابراین توصیه می کنیم همه آنها را مطالعه کنید.

Euro Truck Simulator 2

باز سازی اتریش در بازی Euro Truck Simulator 2 ورژن 1.44:

ما هیجان زده هستیم که بازی موردانتظار Austria Rework را به عنوان بخشی از این به روز رسانی رایگان برای همه دارندگان Euro Truck Simulator 2 به ارمغان بیاوریم. تیم بازسازی ما با پشتکار در حال به روز رسانی این کشور باشکوه بوده است و امروز ما برای شما هیجان زده هستیم که این کشور زیبا را خودتان کشف کنید.

Euro Truck Simulator 2

کل کشور اتریش دوباره کار شده است تا آن را به یک استاندارد واقعی برساند، زیرا قبلاً این یکی از مناطق اصلی قدیمی Euro Truck Simulator 2 بود که در سال 2012 منتشر شد. همه شهرها، مناطق اطراف و شبکه های جاده ای بازسازی کامل از جمله آلپ معروف داده شده است!

Euro Truck Simulator 2

ما مطمئن هستیم که رانندگان در هنگام رانندگی با کامیون در این جاده های پرپیچ و خم که در امتداد دره ها حرکت می کنند، با این چالش مواجه خواهند شد.

بازبینی آرم شرکت ها Euro Truck Simulator 2:

همانطور که برخی از بازیکنان چشم عقاب ما ممکن است از برخی پست‌های وبلاگ قبلی و کلیپ‌های ویدئویی رسانه‌های اجتماعی متوجه شده باشند، برخی از لوگوهای شرکت‌های درون‌بازی ما که در پایه بازی Euro Truck Simulator 2 نمایش داده شده‌اند، دوباره کاری دریافت کرده‌اند!

این آرم‌های مدرن جدید، همچنان با طرح‌های رنگی خود صادق هستند، اما ظاهری مدرن و تازه از این شرکت‌های قدیمی به ارمغان می‌آورند. مدرن و به روز نگه داشتن برای شرکت ها مهم است، حتی شرکت های مجازی ما!

امیدواریم از دیدن این لوگوهای جدید در تریلرهای شرکت و صنایع در سراسر Euro Truck Simulator 2 در به روز رسانی 1.44 لذت ببرید!

ویژگی بازپرداخت مود:

از زمان معرفی پشتیبانی اصلاح شخص ثالث در حالت کاروان ما، تیم ما برای بهبود تجربه پشتیبانی مود تلاش کرده است. در این به‌روزرسانی، ما خوشحالیم که ویژگی جدیدی را به اشتراک می‌گذاریم که امیدواریم هنگام بازی با تغییرات، گیم‌پلی بازیکنان را بیشتر بهبود بخشد. ما دوست داریم این افزوده جدید را ویژگی «بازپرداخت مد» بنامیم. به عبارت ساده، پس از اینکه یک بازیکن یک تغییر شخص ثالث را دانلود کرد و از آن در کامیون خود استفاده کرد، ممکن است در آینده بخواهد آن را حذف کند (یا حتی ممکن است ناسازگار شده باشد). این ویژگی جدید داده‌های اصلاحات را می‌خواند و می‌شناسد، حتی اگر حذف شده باشد، و مابه‌التفاوت ارز درون بازی را به بازیکن بازپرداخت می‌کند. این مشکل از دست دادن پول بازیکنان پس از استفاده از یک اصلاح را برطرف می کند.

Euro Truck Simulator 2

با تشخیص کمبود یک قطعه مهم (مانند شاسی، موتور و غیره) و جایگزینی آن با یک قطعه پیش فرض کار می کند. از بازیکنان یک پاپ آپ حاوی اطلاعاتی مبنی بر بازپرداخت برخی از قسمت ها خواسته می شود و به آنها این امکان داده می شود که این بازپرداخت را بپذیرند یا رد کنند. اگر تصمیم دارید بازپرداخت را رد کنید و به جای آن مود را دوباره فعال کنید، کامیون اکنون به شکوه سابق خود باز می گردد حتی اگر در این مدت بازی را ذخیره کرده باشید. بنابراین، چه در حال حمل و نقل با دوستان در یک جلسه کاروان با مدها باشید، چه بخواهید پس از استفاده تغییرات خاصی را حذف کنید، این ویژگی جدید مطمئن خواهد شد که از جیب خود بیرون نخواهید رفت!

مجوز در مقابل گزینه های سفارشی سازی پس از فروش در UI :

بازیکنانی که کامیون خود را سفارشی می کنند یا به قطعات جدید در گاراژ نگاه می کنند، ممکن است نمادهای جدیدی را در لیست مشاهده کنند. در مجموع ما 4 نماد جدید اضافه کرده‌ایم تا نشان دهیم که چه نوع لوازم جانبی است. وقتی ماوس را روی آن‌ها نگه دارید، نشان می‌دهند که آیا به‌عنوان یک طبقه‌بندی شده‌اند:

-قطعه کارخانه
– یک قطعه استوک فروخته شده توسط سازنده (از جمله فضای داخلی) قسمت دارای مجوز
– هر چیزی که دارای مجوز رسمی باشد و توسط کارخانه کامیون سازی تولید نشده باشد قسمت افترمارکت
– هر وسیله جانبی اضافی که به برند مربوط نباشد.
قسمت نامعلوم قسمتی که شناسایی نشده یا در برخی موارد اصلاح شده توسط شخص ثالث.

Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2

این به رانندگان در هنگام سفارشی‌سازی کمک می‌کند، اگر می‌خواهند آن را در گزینه‌های سفارشی‌سازی سازنده نگه دارند، یا کامیون خود را با قطعات پس از فروش بیشتر تنظیم کنند. امیدواریم از این ویژگی کوچک و در عین حال مفید لذت ببرید!

سیستم مسافت پیموده شده دقیق در نقشه بازی Euro Truck Simulator 2:

علائم مسافت پیموده شده در حال حاضر در Euro Truck Simulator 2 وجود دارد که لایه دیگری از واقع گرایی را اضافه می کند. آنها فاصله “در بازی” را تا یک شهر یا نقطه عطف نمایش داده شده نشان می دهند. برای شهرها معمولاً یک مکان مرکزی در منطقه تجاری مرکزی (تقاطع اصلی، تالار شهر، اداره پست و غیره) است.

Euro Truck Simulator 2

آنها به ویژه برای بازیکنانی که GPS را خاموش می کنند و چالش دنبال کردن علائم جاده را برای مقصد خود دوست دارند مفید هستند. همچنین به شما ایده می دهد که چه زمانی باید برای استراحت سوخت و/یا استراحت و غیره توقف کنید. امیدواریم از این افزوده جدید به جاده‌های ETS2 لذت ببرید، مطمئن هستیم که بسیاری از شما آنها را در سفرهای خود مفید و غوطه‌ور خواهید یافت!

اکتشاف جاده های مخفی که در نقشه نمی بینید:

با به روز رسانی 1.44، ما یک ویژگی جدید را به ETS2 و ATS اضافه می کنیم. هنگامی که به جاده ای بدون علامت رانندگی می کنید، با پیامی در مشاور مسیر از انجام این کار مطلع خواهید شد و جاده کاوش شده به صورت یک خط چین نارنجی روی نقشه ظاهر می شود و هر قسمت ناشناخته جلوتر از شما به رنگ خاکستری نشان داده شده است.

Euro Truck Simulator 2

از یک طرف، این تضمین می کند که شما بلافاصله از این واقعیت آگاه خواهید شد که چیز جالبی پیدا کرده اید، و از طرف دیگر، اگر تصمیم به بازدید مجدد از یک منطقه پنهان داشته باشید، می دانید به کجا بروید.

Euro Truck Simulator 2

کاوشگران نقشه، نترسید! این جاده‌های بدون علامت به درصد کشف نقشه شما کمک نمی‌کنند، اما اگر با آن‌ها برخورد کنید، به GPS شما اضافه می‌کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی جدید بخوانید.

ارتقاء بازخورد اجباری در بازی Euro Truck Simulator 2:

این به‌روزرسانی همچنین شامل چند ارتقای جدید برای تجربه بازخورد نیرو هنگام بازی ATS یا ETS2 است. این تغییرات برای نشان دادن یک تجربه رانندگی واقعی تر انجام شده است.

این ارتقاها عبارتند از:

-اثر سنگ زنی جعبه دنده جدید شبیه سازی لرزش دنده از دست رفته هنگام استفاده از تعویض دستی.
-اثر لغزش زیر فرمان جدید که لغزش لاستیک را در هنگام کم فرمانی شبیه سازی می کند
-بازبینی منحنی‌های فرمان برقی و افزایش فشار اثر خود مرکزی برای بهبود احساس فرمان.
-بازبینی نیروی اصطکاک داخلی که بسته به سرعت فرمان بازخورد بهتری می دهد.
-از آنجایی که خود مرکزی و اصطکاک داخلی به‌روزرسانی شده‌اند، توصیه می‌کنیم دوباره تنظیمات FFB را به پیش‌فرض خود بازنشانی کنید.

تغییر متوالی هوشمند:

در صورتی که کامیون داران بخواهند از طریق گزینه ها آن را فعال کنند، تغییر متوالی هوشمند اکنون در دسترس است. پس چه کاری انجام میدهد؟ به زبان ساده، وقتی به صورت متوالی دنده را بالا یا پایین می‌دهید، بر اساس گشتاور یا سرعت فعلی، دنده‌های بیشتری را به طور خودکار تغییر می‌دهند.

Euro Truck Simulator 2

قفل افقی دوربین داخلی این گزینه جدید به کامیون دارانی که در نمای اول شخص (در داخل کابین) رانندگی می کنند اجازه می دهد تا نمای دوربین را به افق قفل کنند تا به طور مستقل از موقعیت کابین حرکت کند.

قفل افقی دوربین داخلی در بازی Euro Truck Simulator 2:

این گزینه جدید به کامیون دارانی که در نمای اول شخص (در داخل کابین) رانندگی می کنند اجازه می دهد تا نمای دوربین را به افق قفل کنند تا به طور مستقل از موقعیت کابین حرکت کند.

Euro Truck Simulator 2

با معرفی این ویژگی جدید، بازیکنان می توانند یک نوار لغزنده در گزینه هایی که فاکتور قفل را تعریف می کند پیدا کنند. با قرار گرفتن نوار لغزنده به سمت چپ، قفل را غیرفعال می کند و به سمت راست، قوی ترین گزینه قفل است.

ارتفاع تعلیق قابل تنظیم در ورژن جدید بازی Euro Truck Simulator 2 :

گاهی اوقات، هنگامی که در حال رانندگی با یک دکل بزرگ هستید، وانت تریلر ممکن است کمی مشکل باشد. ارتفاع تعلیق قابل تنظیم باید به رانندگان کمک کند تا مشکل وصل شدن به تریلرهای گاهی مشکل ساز یا در منطقه دشوار تحویل/تحویل را برطرف کنند.

Euro Truck Simulator 2

رانندگان اکنون می توانند سیستم تعلیق کامیون خود را پایین بیاورند تا ارتفاع مناسبی را برای وصل کردن تریلر خود به دست آورند، بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود. بازیکنان می توانند ورودی های این سیستم تعلیق قابل تنظیم جدید را در گزینه ها پیدا کنند. ورودی های آن جلو به بالا/پایین و عقب بالا/پایین هستند.

Euro Truck Simulator 2

ما همچنین یک اعلان رابط کاربری جدید را اضافه کرده‌ایم که زمانی ظاهر می‌شود که رانندگان پس از چند بار تلاش در اتصال تریلر خود با مشکل مواجه شوند. ما امیدواریم که این امر تحویل تحویل در هر اندازه ای را در آینده آسان تر کند!

تغییرات:

نقشه:

باز سازی اتریش
-اکتشاف جاده بدون علامت
-علائم فاصله با سیستم مسافت پیموده شده دقیق برخی از گذرگاه های مرزی قدیمی در فراتر از دریای بالتیک بازسازی شدند
-به روز رسانی Tollgates ایتالیا
-بازبینی لوگوی شرکت ها شماره های جاده UI در کورس/ساردینیا
سایر بهبودهای نقشه

گیم پلی:

ویژگی بازپرداخت مود
دارای مجوز در مقابل UI Aftermarket در مرورگرها
ارتقاء بازخورد اجباری
ارتفاع تعلیق قابل تنظیم
قفل افقی دوربین داخلی
تغییر متوالی هوشمند

وسایل نقلیه:

آپشن داخلی جدید 2022 برای رنو T
مدل های داخلی بیرونی برای رنو T بازسازی شده است.

 

نکته پایانی:

علاقمندان جهت دریافت بروز رسانی کافی است به پلت فرم استیم رفته و از آنجا آخرین نسخه بازی رو دریافت کنند! همچنین کسانی که نسخه آنلاک شده (کرک) رو دانلود میکنند تا آمدن این نسخه باید صبر کنند و مستحضر باشید پس از آمدن کرک این بازی سریعا در وب سایت ما قرار می گیرد! همچنین کسانی که میخواهند بازی رو به نسخه اورجینال تهیه و خریداری کنند به سایت گیمینگ کلاب مراجعه کنند!

امیداریم که لذت برده باشید ایام خوش!


Rasoul1998

رسول خادمی

علاقمند به بازی رایانه ای سبک شبیه ساز رانندگی سنگین و سبک.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =